Täby storsatsar med Artvise

Affärer Artvise kommer att leverera programvaror till Täby Kommun för ett kommunövergripande kontaktcenter som ska vara klart under 2017.

Täby storsatsar med Artvise

Täby kommun storsatsar på ett kontaktcenter med målsättningen att 70 procent av samtliga inkommande samtal till kommunen besvaras eller behandlas redan vid första kontakten. De resterande 30 procenten ska återkopplas inom en bestämd tidsintervall.

För att se till att det funkar som det ska har kommunen valt Artvise kundtjänst som ska säkra ärendeflöden, underlätta handläggning, presentera analyser och mycket annat.

Allt ska vara på plats och fungera under nästa år.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.