Telness gör abonnemangen mer flexibla

Telefoni Operatören Telness lanserar nu ett erbjudande till sina kunder i Corona-tider. Man får möjligheten att pausa sitt abonnemang i upp till sex månader.

Telness gör abonnemangen mer flexibla

Corona har inneburit permitteringar och uppsägningar på många företag, som tidigare gick bra – och som säkerligen kommer växla upp igen när krisen är passerad.

Det är det här scenariet som operatören Telness med vd Martina Klingvall i spetsen göra enklare för it-avdelningen att administrera. De inför därför möjligheten att ”pausa abonnemang” där nummer och inställningar sparas i upp till sex månader – utan att man behöver betala för tjänsten under tiden som pausen håller på.

– Vi förstår att företagets behov hela tiden förändras sätt till telefonin och därför är vi stolta över att du nu själv kan manövrera detta på ett enkelt och smidigt sätt, säger  Martina Klingvall i ett pressmeddelande.

Att aktivera abonnemanget sker sedan samma dag som kunden vill det.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.