Inga produkter i varukorgen.
I det nuvarande affärslandskapet är prioritering av CX avgörande för framgång. De som tar strategiska steg för att omfamna kraften i moln-, digital- …
Artificiell intelligens (AI) omdefinierar hur konsumenter och företagsledare ser på kundupplevelse (CX) – och det håller snabbt på att bli oumbärligt. Enligt rapporten …
Konsumenter överallt översköljs med nyheter och spekulationer om hur artificiell intelligens (AI) kan förändra världen. Även om de flesta konsumenter inte är säkra …
När världen fortsätter att navigera i den nya eran av hybridarbete, är det tydligt att online-kommunikation är en nödvändighet. För att säkerställa effektivt …
Att hitta den mest effektiva användningen av resurser och teknik är en ständig utmaning. Trender förändras när marknaderna förändras, och nya möjligheter erbjuder …
Den stadiga, lite långsamma, utvecklingen inom kontaktcenter är över. En snabb revolution i kunders förväntningar äger rum. För att blomstra behöver organisationer i …
Det råder ingen tvekan om att Microsoft Teams har bevisat sitt värde i den växande världen av hybridarbete, med 270 miljoner aktiva användare …
Vi befinner oss i en tid av fokus på upplevelser där ledare inom kundlojalitet är de som är bäst positionerade för att fortsatt …
Idag använder kontaktcenter i allt högre grad artificiell intelligens (AI) för att förbättra prestandan, öka effektiviteten och leverera en mer individualiserad, empatisk kundupplevelse …