Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-tv
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Kontaktcenter
Premium
kontaktcenter
Chattbotexpert inleder samarbete med Genesys
Nu finns Boost.ai:s plattform för konversationell AI tillgänglig i kontaktcenterplattformen Genesys Cloud.
55 minuter sedan
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Så ser europeiska kontaktcenterchefer på ai-tekniken
En majoritet av kundservicecheferna ser möjligheter att avlasta medarbeterna och öka deras välmående med hjälp av ai-teknik. Det visar Puzzels undersökning State of contact centers 2025.
13 januari
Premium
chattbotar
Ny chattbot svarar på juridiska frågor
Företaget Ebbot har hjälpt arbetsgivarorganisationen Techsverige att skapa en chattbot som har koll på arbetsrättsliga frågor.
10 januari
Premium
ai
Energibolagets ai-allians ska ge bättre kundupplevelser
Göteborg energi går in i ett partnerskap med AI Sweden.
7 januari
chattbotar
De viktigaste artiklarna om chattbotar 2024
chattbotar
Generativ ai kommer till användning i allt fler chattbotplattformar. Vi har samlat de viktigaste artiklarna om chattbotar från året som gått.
26 december 2024
kontaktcenter
De viktigaste artiklarna om kundmötet 2024
kontaktcenter
Vi har publicerat ett stort antal intressanta artiklar om det moderna kundmötet under året som gått. Här är några av artiklarna som du inte får missa.
23 december 2024
Premium
digitalisering
Huddinge satsar på bygglovsrobot: ”Beslut på 45 sekunder”
digitalisering
Huddinge satsar på ai och digitalisering för snabbare handläggning och bättre service. Under 2025 planeras en tredimensionell stadsmodell att lanseras, och bygglovsroboten Hubo ska få utökade arbetsuppgifter.
20 december 2024
Premium
kontaktcenter
Microsofts nya röstbot klarar 26 olika språk
Kontaktcenterplattformen Dynamics 365/Azure förstärks med en ai-bot som kan tala 26 olika språk.
19 december 2024
Premium
chattbotar
Nytt ”chatbotsindex” kartlägger ai-teknikens roll i kundmötet
Vilka typer av ärenden hanteras bäst av chattbotar, och vilka utmaningar uppstår vid mer komplexa frågor? Det är frågor som Svenskt kvalitetsindex besvarar i en ny rapport.
17 december 2024
Premium
kontaktcenter
Experten om framtidens kontaktcenter: ”Svårare än någonsin att välja rätt ai-lösning”
kontaktcenter
Företag som överväger att investera i ai-lösningar står inför en ännu större utmaning än för tre år sedan. Det anser Anders Kasberg, som har lång erfarenhet av kontaktcentervärlden.
13 december 2024
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Premium
kontaktcenter
Chattbotexpert inleder samarbete med Genesys
55 minuter sedan
AI
Hon ska leda satsningen på Hiq: ”AI är inte framtiden – det är nu”
16 minuter sedan
Branschen
Redpill Linpro-vd:n ”Här har offentliga verksamheter en unik chans…”
19 timmar sedan
affärer
Qlosr förvärvas av helhetsleverantören: ”Kompletterar varandra väl”
22 timmar sedan
Branschen
Så ska Elon ersätta Ringup och hitta tillväxten
22 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Calabrio
Medarbetarnas välbefinnande – Vad innebär det och varför är det viktigare än någonsin?
Annons
Sponsrat av
Cradlepoint
5g het katalysator för lyckad digital transformation
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars 2024