Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Chattbotar
chattbotar
De viktigaste artiklarna om chattbotar 2024
chattbotar
Generativ ai kommer till användning i allt fler chattbotplattformar. Vi har samlat de viktigaste artiklarna om chattbotar från året som gått.
26 december 2024
Premium
chattbotar
Kommunen sjösätter chattbot: ”Kan möta invånarna snabbare och effektivare”
Falkenbergs kommun har som målsättning att handläggarna i kontaktcentret ska få mer tid till kvalificerade arbetsuppgifter.
3 december 2024
Premium
ai
De byggde en egen ai-assistent på tre månader
ai
Fastighetssnabben tog hjälp av Microsoft och Atea för att ta fram en digital mentor som alla anställda har tillgång till.
30 september 2024
Premium
chattbotar
Imbox lanserar egen chattbot
Chattboten är baserad på den allra senaste ai-tekniken och är helt integrerad med Imbox kundserviceplattform.
13 maj 2024
Premium
AI
Ebbot-grundaren om generativ ai: ”Många överraskas av höga kostnader”
AI
Chattbotar som baseras på generativ ai är på frammarsch, men få företag har insett hur mycket det kostar att använda de mest populära språkmodellerna. Men det finns sätt att komma billigare undan enligt Anders Clarin, vd och grundare på Ebbot.
8 maj 2024
Premium
chattbotar
Calabrio kvalitetsgranskar chattboten med ai-analys
chattbotar
Nya funktionen Bot analytics kan användas för att övervaka och förbättra chattbotar och röstbotar som används inom kundservice.
3 maj 2024
Premium
kontaktcenter
Vimla-chefen om framgångsreceptet som ökar kundnöjdheten
kontaktcenter
Mobiloperatören Vimla fyllde nyligen tio år. Telekom idag fick en pratstund med chefen Erik Sjöberg om vad som hänt under det senaste året och varför man har så hög kundnöjdhet.
28 mars 2024
Premium
chattbotar
Ny chattbot är världens ”mest ansvarstagande”
Språkmodellen Goody-2 vägrar att leverera svar som kan tolkas som det minsta kontroversiella, vilket i praktiken innebär att den inte svarar på några frågor överhuvudtaget.
14 februari 2024
Premium
chattbotar
Amazon släpper ny chattbot – ska assistera e-handelskunder
Rufus är en ai-baserad assistent som ska hjälpa dig att jämföra produkter och svara på komplexa frågor om deras egenskaper.
8 februari 2024
Premium
kontaktcenter
Puzzel: här är kontaktcentertrenderna du måste ha koll på
kontaktcenter
Norska Puzzel har frågat 750 europeiska kontaktcenterchefer vilka utmaningar och områden som formar framtiden för deras verksamheter.
5 februari 2024
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
krönika
”Strategiska AI-investeringar en nödvändighet för telekombolagen”
40 minuter sedan
AI
De blir ny AI-partner till Åhléns: ”Vi ser stor potential”
19 timmar sedan
Premium
AI
Rapport: Säkerheten eftersatt när AI-användningen ökar
24 timmar sedan
Nätverk
Larmet: Kostnaderna för nätverksstörningar skenar
11 juni
Premium
kontaktcenter
Gartner: Här är CCaaS-plattformarna med nöjdast kunder
11 juni
Annons
Sponsrat av
Qinshift
Så kan Edge AI hjälpa nätverkshanteringen
Annons
Sponsrat av
NICE
Avslöja de 5 största AI-myterna som håller tillbaka din kundupplevelse
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024