Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Lina Bjelkmar
krönika
Vad innebär det att ha en ai-coach i kundservice?
krönika
Gå från ovisshet till lärdom och fira varje framsteg tillsammans med din mest hängivna supporter. Detta är möjligheten för kundserviceverksamheter som väljer att omfamna en ai-coach. Det skriver Lina Bjelkmar i en krönika.
18 mars 2024
Senaste artiklarna
Premium
5G
HPE och Ericsson öppnar gemensamt labb för nästa generations kärnnätverk
10 timmar sedan
Premium
AI
Dreamforce 2025: AI tar fart i Sverige snabbare än väntat
13 timmar sedan
Premium
Säkerhet
25 cybersäkerhetsprojekt delar på 17 miljoner
13 timmar sedan
Premium
ai
Exklusiv intervju med IFS Nexus Black nya stjärn-vd: ”Finns en risk för att AI-hajpen inte infriar löftena”
15 timmar sedan
AI
Oracles Neil Sholay: ”Fler företag måste fokusera på vertikal AI”
16 oktober
Annons
Sponsrat av
Customer First
Så får ni ut full effekt av AI inom kundtjänst
Annons
Sponsrat av
Junglemap
Ja, GDPR är fortfarande ”en grej”!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024