Brilliant Future är en av de mest kända leverantörerna av verktyg för att genomföra kund- och medarbetarundersökningar. Nu berättar SaaS-företaget att man förbättrar sin plattform med hjälp av “utökad ai-integration”, vilket ska öppna möjligheter till fördjupade insikter i de undersökningar som genomförs med hjälp av företagets verktyg.
Brilliant Future laddar upp med nya ai-krafter
kontaktcenter Organisationer som använder sig av Brilliants mätverktyg ska få tillgång till mer precisa insikter med hjälp av de datamängder som samlas in.

Foto: Brilliant Future
Någonting är fel
Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Techtidningen premium
Läs vidare – starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in och läs vidare.
– Med vår nya ai-integration erbjuder vi våra kunder inte bara data, utan verktyg för verklig förändring och tillväxt. Våra kunder kan på detta sätt väldigt enkelt fatta rätt beslut baserade på data och inte på magkänsla. Denna utökade integration är ett led i att befästa vår ledande position inom datadriven kund- och medarbetarinsikt. säger Ulrika Jonsson, vd på Brilliant Future.
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
