Erbjuds rätt erbjudande vid rätt tidpunkt
Funktionen Digital engagement ger möjligheten att skapa personliga profiler för alla besökare på webbplatsen så att ni direkt kan leverera personlig och proaktiv kundservice. Med hjälp av artificell intelligens erbjuds kunderna rätt erbjudande vid rätt tidpunkt för att höja konverteringsgraden.
Puzzels senaste uppdatering av kontaktcenterplattformen innehåller också andra nyheter, som Visual Media, Voice Bot, Real-time Voice Interaction Analytics och Real-time Reporting Dashboard. Här ges möjligheter att leverera bättre röst- och videoupplevelser till kunderna samtidigt som ledningen i kontaktcentret får en tydlig överblick över prestationerna.
Agenter kan dela sin bildskärm
Puzzel erbjuder redan sedan tidigare funktioner för videomöten, Visual Media, med kunder, där agenter i kontaktcentret kan dela skärmen och hjälpa kunderna att fylla i webbformulär eller genomföra köp. Med hjälp av ett videomöte blir det enkelt för kunderna att förklara olika produktrelaterade problem och placera det i ett sammanhang så att agenten förstår vilken hjälp som kan erbjudas.
Funktionen Voice Bot låter kunderna muntligt uppge vilket ärende de har, i stället för att tvingas navigera i ett IVR-system. Med hjälp av röstigenkänning omvandlas kundens tal till text så att sedan ärendet kan skickas vidare till den bäst lämpade agenten i kontaktcentret.
Kostnadsfritt nyhetsbrev
Få den senaste uppdateringarna direkt i inkorgen.
Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se
publicerad 16 december 2021