Superoffice introducerar nya funktioner: ”AI-verktyg som gör skillnad”
mjukvara
Superoffice rivstartar 2025 med att presentera ett nydesignat användargränssnitt tillsammans med viktiga funktioner inom artificiell intelligens. De nya funktionerna är tänkta att förbättra användbarheten och effektiviteten.
Introduktionen av de nya funktionerna är det första steget i en serie förbättringar som är tänkta att forma framtiden för Superoffice kundcentrerade vision.
– Denna lansering representerar ett avgörande ögonblick för oss som företag. Vi är på en strategisk tillväxtresa – vi investerar i våra produkter, förbättrar vår teknologi och förstärker vår roll som en expert på relationer i dagens digitala era. Vår mission är att ge företag möjlighet att kombinera mänsklig expertis med de senaste innovationerna, för att säkerställa att de kan leverera exceptionella kundupplevelser, säger Lars Engbork som är vd för Superoffice.
Det nydesignade gränssnittet erbjuder vad som beskrivs som en intuitiv upplevelse tänkt att förenkla hur användare interagerar med Superoffice plattform. Tillsammans med lanseringen av avancerade ai-drivna verktyg ska företag få djupare insikter, förbättrade och mer effektiva arbetsflöden samt starkare kundrelationer.
”Säkerställer den förbättrade användbarheten”
Plattformen ska ge värdefulla insikter för bättre hantering av processer och hjälpa företagen att identifiera möjligheter och följa upp framsteg för att kunna stänga affärer mer effektivt.
– Med denna uppdaterade upplevelse levererar vi det som våra kunder har efterfrågat – ett modernt, intuitivt gränssnitt tillsammans med AI-verktyg som verkligen gör skillnad i deras dagliga arbete. AI-funktioner som Superoffice Copilot är designade för att öka produktiviteten, automatisera rutinuppgifter och spara tid. Sammantaget säkerställer den förbättrade användbarheten att våra användare kan fokusera på det som är viktigast: att bygga långvariga relationer med sina kunder, säger Thomas Rødseth som är chief product & technology officer på Smartoffice.
Övergången till den nya gränssnittet sker i januari för nya kunder. För befintliga kunder till Superoffice kommer övergången att ske i noggrant planerade faser.