Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Telness
Premium
kontaktcenter
Branscherna som är bäst och sämst på kundnöjdhet – här är orsakerna
kontaktcenter
Tandvårdsbranschen får år ut och år in höga betyg gällande kundnöjdhet, och telekombranschen skattas årligen lågt. Vad är orsakerna till mönstret? Vi har pratat med en representant från varje bransch, om deras tankar kring situationen.
19 september 2024
krönika
Sara Rasmussen: Reflektioner från telekombranschens Super Bowl (MWC)
krönika
Alla pratade om generativ AI medan andra ämnen helt verkar ha fallit i glömska. Telekom Idags krönikör Sara Rasmussen var på plats på Mobile World Congress i Barcelona och här är hennes rapport.
13 mars 2024
krönika
Krönika: Var är ”Brad Pitt”-mobiloperatören?
krönika
För att bli lönsam som MVNO måste man differentiera sig från konkurrensen. Sara Rasmussen på Telness Tech tipsar om hur du kan lyckas med det i sin krönika.
9 november 2023
Premium
kundmötet
Telness: Nöjda kunder börjar med kundresan
kundmötet
En bransch som i många år kämpat med att förbättra statistiken för kundnöjdhet är telekombranschen. Med hjälp av kundresor vill operatören Telness förändra upplevelserna.
25 augusti 2023
krönika
Telekombranschen måste våga tänka nytt i kundrelationerna
krönika
Nu är det dags för telekomföretagen att sätta användarnas behov i fokus och öka kundernas förtroende för branschen. Det skriver Martina Klingvall, grundare av mobiloperatören Telness, i en krönika.
23 maj 2023
krönika
Manuella processer begränsar tillväxten för MVNO:er
krönika
De virtuella mobiloperatörerna har halkat efter när det gäller digitalisering och automatisering, något som gör att lönsamheten inte ökar så snabbt som den skulle kunna göra. Det skriver Sara Rasmussen från Telness Tech i en ny krönika.
8 maj 2023
Telefoni • UPPDATERAD
Unik kartläggning: Här är molnväxelguiden 2022
Telefoni • UPPDATERAD
För andra året i rad kartlägger Telekom idag molnväxlarna som finns på den svenska marknaden. I år är 24 växlar med i undersökningen.
7 december 2022
Premium
Molnväxel
Martina Klingvall: Så ser vi på molnväxelns utveckling
Ett viktigt projekt och en vital pusselbit för många. Med molnväxeln har kommunikation tagit flera kliv framåt, men vad händer inom området – i en ny serie belyser nyckelpersoner utvecklingen.
6 juli 2022
affärer
Telness vill växa internationellt – fyller på kassan med 85 miljoner
Efter sex år är Telness teknikbolag redo att ta sig in på nya marknader med sina molnbaserade telekomtjänster.
4 juli 2022
Premium
Telefoni
Största guiden: 21 molnväxlar på den svenska marknaden 2021
Telefoni
UPPDATERAD. Det kryllar av molnväxlar på den svenska marknaden. Och en hel del av dem är också utvecklade här. I Telekom idags stora undersökning har vi gått igenom 21 olika molnväxlar och vad som skiljer dem åt i upplägg, funktioner och administrerings-möjligheter.
17 april 2022
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Premium
kontaktcenter
Mobiloperatörerna tappar i kundnöjdhet under 2025
2 timmar sedan
krönika
”Feedback – AI eller människa, vad föredrar du?”
6 timmar sedan
affärer
SJ i nytt kommunikationsavtal: ”Helt avgörande”
7 timmar sedan
Premium
digitalisering
7 tips för effektiv digitalisering: ”Slopa pilotprojekt och flytta ner it-avdelningen i källaren”
19 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Så utvecklas kommunernas kontaktcenter
3 oktober
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Annons
Sponsrat av
Junglemap
Det är inte datorn som hackas. Det är du!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024