Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Contactcenter
kontaktcenter
Postkodlotteriets kundservicechef: ”Kundens röst ska alltid finnas med”
Som kundservicechef på Postkodlotteriet rapporterar Gustav Öhman direkt till högsta chefen och ser alltid till att vara på plats när det tas beslut inom organisationen som kan komma att påverka kunden.
13 november
Premium
kontaktcenter
AI och Contact Center förenas i lynes nylansering: ”Gör vardagen enklare”
kontaktcenter
Lynes har lanserat en ny generation av sin kundtjänstplattform, där artificiell intelligens och contact center-funktioner förenas i ett och samma system.
7 november
AI
Från CX till AX – så ska du tänka när AI-agenter tar över kundresan
AI
När AI-agenter börjar fatta beslut åt kunder förändras hela spelplanen för företag. Vi har pratat med experten Kelly Slothower om hur kundupplevelsen förändras när CX blir AX.
12 september
Premium
chattbotar
Säkerhetsbrister hos bankernas chattbotar – försöker inte avstyra bedrägeriförsök
När vi sätter svenska banker på prov visar det sig att tre av fem chattbotar inte varnar användaren i samband med misstänkta försök till telefonbedrägerier.
10 september
kundmötet
Customer experience management: Strategi för CX-excellens
Customer experience management (CXM) är nyckeln till framgångsrik kundstrategi. Genom att kombinera data, teknik och kundcentrerad design kan företag skapa enastående kundupplevelser. CXM-plattformar möjliggör personalisering, insikter och kontinuerlig förbättring av kundresan.
3 september
kontaktcenter
NPS kundservice: AI-drivet system för lojalitetsmätning
NPS kundservice är ett kraftfullt verktyg för att mäta och förbättra kundlojalitet. Genom att kombinera Net Promoter Score med AI-driven analys kan företag få djupare insikter i kundnöjdhet, identifiera förbättringsområden och systematiskt öka kundlojaliteten över tid.
28 augusti
Senaste artiklarna
CTO:n bakom tågens wifi får Polhemspriset 2025
4 timmar sedan
molnet
Oracle-experten om nästa generations molninfrastruktur: ”AI förändrar allt”
7 timmar sedan
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 3/3)
9 timmar sedan
krönika
”När IT-chefen sviks får hela Sverige betala priset”
9 timmar sedan
nytt jobb
Din Psykolog stärker techledningen – rekryterar erfaren CTO
11 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
NiCE
Service på nytt: AI skapar dynamiska end-to-end-möjligheter för ett framgångsrikt kontaktcenter
Annons
Sponsrat av
Voxo
Tre steg som lyfter din coachning!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 3/3)
9 timmar sedan
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
13 november
AI
Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen – och vad bör svenska IT-ledare fokusera på?
12 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 1/3)
6 november
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober