– Vi ser en enorm potential i hur röststyrd AI kan revolutionera företagstelefoni. Vår AI-receptionist gör det enkelt att erbjuda snabb och personlig service dygnet runt, samtidigt som den avlastar teamet, säger Björn Tideman, CMO på Telavox.
AI-receptionisten integreras direkt med Telavox telefoni och kan anpassas efter verksamhetens unika behov. Det är enligt bolaget enkelt att anpassa sin AI-receptionist till vilken typ av uppgifter man önskar att den ska ta hand om. Verksamheter kan enkelt lära upp sin AI-receptionist genom att ladda upp information och svar på sina vanligaste frågor.
Fakta
Fem nyckelfunktioner i Telavox AI-receptionist
1. Samtal i realtid. Ingen fördröjning för naturliga samtal.
2. Självlärande AI. Anpassar sig efter företagets specifika behov och förbättras över tid.
3. Full integration med Telavox telefoni. Kom enkelt igång och vidarekopplar samtal i er befintliga struktur.
4. Partnerstöd för bokningstjänster. Såsom Muntra, Google Calendar med flera.
5. Stöd för flera språk. Möjlighet att hantera kundsamtal på flera språk.
– Våga testa! Man behöver inte göra en stor investering från start. Börja smått, kanske med en AI-receptionist tillgänglig endast under nattetid när ni vanligtvis har stängt, och utvärdera svaren och kundupplevelsen. Tekniken är mogen, och möjligheten att erbjuda bättre service till lägre kostnad har aldrig varit större, säger Henrik Thorvinger, Product Design Director på Telavox