Telenor tappar kundservicechefen: ”Passion för att skapa enastående kundupplevelser”

karriär Hassan Mustapha lämnar operatören och drar igång egen konsultverksamhet.

Telenor tappar kundservicechefen: ”Passion för att skapa enastående kundupplevelser”

Efter tre år som chef för kundservice och telemarketing på Telenor går Hassan Mustapha och operatören nu skilda vägar. Han har tillbringat de nio senaste åren på Telenor och skriver själv på Linkedin att han har haft en ”otrolig resa fylld av utmaningar, tillväxt och, viktigast av allt, fantastiska människor.”

När Hassan Mustapha för tre år sedan gick från en roll som operativt ansvarig för delar av Telenors kundserviceorganisation klev han även in i operatörens ledningsgrupp för konsumentdivisionen.

Hassan Mustapha riktar även ett tack till tidigare chefer, däribland Telenors tidigare vd Bjørn Ivar Moen, på Linkedin. Han skriver också att han kommer att ge sig ut på ett nytt äventyr och starta egen verksamhet som konsult inom kundservice, kundupplevelse, ledarskap och försäljning.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.