Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
AI
Premium
TEST
Test: Samsung Galaxy S24 Ultra – läcker värstingmodell med ai-funktionalitet
TEST
Med den nya Galaxy S24 Ultra visar Samsung återigen att de ligger i framkant vad gäller innovation och teknik. Telefonen är fullproppad med spännande funktioner som realtidsöversättning och kamera med ai-funktioner.
25 januari 2024
Premium
Branschen
Magnus Leonhardt: ”Kärvare tider leder till tydligare fokus på värdeskapande”
Branschen
Säkerhet, hållbarhet, och ett tydligare fokus på värdeskapande åtgärder. Det är några av de stora trenderna som kommer att påverka telekombranschen 2024 spår Magnus Leonhardt på Telia.
15 januari 2024
kontaktcenter
De viktigaste artiklarna om chattbotar från 2023
kontaktcenter
Vi har samlat årets viktigaste läsning om chattbotar och hur de påverkar kundmötet.
17 december 2023
kontaktcenter
Ny undersökning – så kommer ai påverka kundservicepersonal
kontaktcenter
70 procent av kontaktcentercheferna tror att ai kommer att leda till fler agenter under de kommande tio åren - inte färre. Det framkommer i den senaste lägesrapporten för kontaktcenter av mjukvaruföretaget Calabrio.
10 oktober 2023
Premium
Säkerhet
Withsecure: Så påverkar ai-explosionen cybersäkerheten
Säkerhet
Det senaste årets ai-revolutionen påverkar alla branscher. Cybersäkerhetssektorn är definitivt inget undantag. Nyligen anordnade Withsecure ett seminarium kring hur företag ska tänka kring det förändrade hotlandskapet.
25 september 2023
Premium
kontaktcenter
Genesys om ChatGPT: ”Generativ ai är redan standard i vår plattform”
kontaktcenter
Kontaktcenterleverantören Genesys ser att intresset för generativ ai växer snabbt och erbjuder redan integration med flera olika lösningar för den omtalade tekniken.
22 september 2023
Premium
Samarbetsverktyg
GDPR-experten: Så lyckas ni med Microsoft Copilot
Samarbetsverktyg
Förväntningarna är höga på Microsoft nya ai-verktyg Copilot som snart lanseras. Men det finns en hel del regulatoriska risker att ta hänsyn till. Vi har pratat med experten Per Tuvall som reder ut vad som gäller.
20 september 2023
kontaktcenter
Cx-experten: ”Kundcentrering börjar i företagsledningen”
kontaktcenter
Enkelhet och personalisering – det är två av de viktigaste trenderna för kundmötet enligt cx-experten Linda Öhling, som också vill få företagsledningen att tänka mer kundcentrerat.
20 september 2023
Premium
kontaktcenter
Nya ai-tjänsten ska effektivisera företags kundservice
Nu lanserar Tech Mahindra och Google sin nya ai-tjänst Generative Ai Powered Email amplifaier – med syfte att förbättra mejlkorrespondens mellan kundtjänst och kunder.
31 augusti 2023
Premium
kontaktcenter
Öresundskrafts kundservicechef: ”Kunderna är mycket bättre pålästa idag”
kontaktcenter
Trots energikris och oroliga kunder lyckas Öresundskraft leverera bra kundupplevelser. Bim Forsberg, chef för kundrelationer på Öresundskraft, berättar om varför man satsar extra mycket på kompetensutveckling just nu.
29 augusti 2023
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
Premium
kontaktcenter
Mobiloperatörerna tappar i kundnöjdhet under 2025
14 timmar sedan
krönika
”Feedback – AI eller människa, vad föredrar du?”
18 timmar sedan
affärer
SJ i nytt kommunikationsavtal: ”Helt avgörande”
19 timmar sedan
Premium
digitalisering
7 tips för effektiv digitalisering: ”Slopa pilotprojekt och flytta ner it-avdelningen i källaren”
5 oktober
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Så utvecklas kommunernas kontaktcenter
3 oktober
Annons
Sponsrat av
Customer First
Komplex kundservice kräver smarta lösningar – så gör iPiccolo
Annons
Sponsrat av
Junglemap
Det är inte datorn som hackas. Det är du!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024