Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Chatt
Premium
kontaktcenter
Johan Hägglund: Här är de viktigaste trenderna för kundmötet just nu
kontaktcenter
Kundmötet börjar redan på webbplatsen och allt fler funktioner flyttar in i kontaktcentret. Det är några av de trender som Johan Hägglund på Genesys lyfter fram.
9 november 2022
Premium
kontaktcenter
Nu är chatt viktigare än e-post i kundtjänsten
Konsumenter i USA föredrar chatt framför e-post i kommunikationen med företagets kundtjänst.
18 oktober 2021
Kontaktcenter
Studie: Så påverkade chatt 1177:s arbetsmiljö
Mindre tidspress och lugnare arbete – när 1177 Vårdguiden införde chatt på test så förändrades arbetsmiljön till det bättre. Men allt är inte guld och gröna skogar, vissa saker upplevs som jobbigare.
11 november 2020
AI
Bris skaffar chattbot
AI
En chattbot som svarar på frågor ska bli en ny kontaktväg för barn och unga som behöver stöd. Bris lanserar nu sin egen chattbot, Brisbot.
8 december 2016
Chatt
I Sverige vill vi inte chatta med en robot
63 procent av de tillfrågade i en undersökning från Accenture svarar att de vill att kundserviceärendena sköts av människor.
21 september 2016
Undersökning
Chatten har fått fäste på jobbet
Undersökning
Chattfunktionen har börjat utmana mejl om att vara det primära valet för kortare kommunikation på arbetsplatser. Det visar en ny undersökning på skandinaviska företag.
20 april 2016
Chatt
Fler sätt att snacka i Lifesize-molnet
Chatt
Ansikte mot ansikte är en bra kommunikationsform och grunden för videomöten. Men ibland är det bra att kunna komplettera med textbaserad kommunikation. Gruppchatten har hittat till Lifiesize Cloud.
17 mars 2016
Kontaktcenter
Nu chattar jourhavande prästen
Kontaktcenter
Andelen unga som kontaktar jourhavande präst är låg. Kanske blir det ändring på det när Svenska kyrkan nu lägger till nya kontaktvägar i form av krypterad chatt och elektronisk brevlåda.
4 september 2014
Chatt
Clear Interact breddas med fler kanaler
Förutom vanlig telefoni kan Clear IT:s kontaktcenterplattform Interact nu också hantera kontakter via e-post, chatt, sms och sociala medier. Detta tack vare ett samarbete med ett annat svenskt företag i kundservicebranschen.
4 oktober 2013
Senaste artiklarna
nytt jobb
Proact IT Group landar branschveteranen: ”Kommer bidra starkt”
14 november
Premium
AI
Varningen: Norden halkar efter inom ansvarsfull AI-användning
14 november
Premium
branschen
Telenor slår samman nordisk IoT-verksamhet för global expansion
14 november
Premium
IT
Skandalen bakom vårdens IT-system – i vår släpps boken om Millennium-kaoset
13 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
13 november
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Annons
Sponsrat av
Moory
Så kan digitalisering och smart teknik förändra båtlivet – med Moory i spetsen
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
13 november
AI
Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen – och vad bör svenska IT-ledare fokusera på?
12 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 1/3)
6 november
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni