Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Chattbotar
Premium
chattbotar
Hallons chattbot hjälper kunder i inloggat läge
chattbotar
Operatören Hallon har valt bort telefonikanalen och har en helt digital kundservice. Chattboten Berry låter kunderna logga in för att lösa sina ärenden på egen hand, vilket visat sig vara ett framgångsrecept.
22 februari 2023
kontaktcenter
Telia: Många företag vill skapa bättre kundupplevelser med AI
kontaktcenter
Besökarna på Telia Ace Roadshow har tyckt till om de viktigaste trenderna för kundmötet.
21 februari 2023
Premium
chattbotar
Kunderna vill använda chattbotar – men är ofta missnöjda med upplevelsen
chattbotar
Hälften av konsumenterna som interagerar med chattbotar känner sig ofta frustrerade. Det visar en undersökning som Forrester Consulting genomfört på uppdrag av cx-företaget Cyara.
2 februari 2023
Premium
Chattbotar
Alla pratar om ChatGPT – är det här framtiden för chattbotar?
Chattbotar
Vi ställde några frågor till Anders Clarin, vd på svenska chattbot-utvecklaren Hello Ebbot om den omtalade tjänsten ChatGPT.
27 januari 2023
Premium
Trend2023
Thomas Kjaergaard: Vi kommer se ett samspel mellan teknik, processer och människor
Trend2023
En fortsatt spännande utveckling av system som stödjer arbetet med att ta kundservice till nya höjder och ett ökat fokus på it-säkerhet. Det förutspår kundserviceexperten Thomas Kjaergaard i sin trendspaning inför 2023.
13 januari 2023
Premium
kontaktcenter
Calabrio: Kunder i Norden mindre villiga att prata med robotar
Konsumenter i de nordiska länderna ställer högre krav på ett personligt och professionellt bemötande, vilket gör att de inte uppskattar digitala kanaler och chattbotar lika mycket enligt mjukvaruleverantören Calabrio.
28 december 2022
Året 2022
Här är 2022:s sju viktigaste artiklarna om chattbotar
Året 2022
Chattbotar och röstbotar blir en allt viktigare del av kundmötet. Vi har samlat ihop sju artiklar om chattbotar från året som gått.
27 december 2022
Premium
kontaktcenter
Här är de mest efterfrågade funktionerna i kontaktcentret
kontaktcenter
20 leverantörer av kontaktcenterplattformar berättar om vilka önskemål kunderna har just nu.
21 december 2022
Premium
kontaktcenter
Därför gör Pensionsmyndigheten om kundmötet från grunden
kontaktcenter
För några år sedan började Pensionsmyndigheten genomföra en radikal förändring av kundmötet för att bli bättre på att lösa kundärenden i första kontakten, något som gett flera positiva effekter.
14 december 2022
Premium
Chattbotar
Så många pratar hellre med en chattbot än en människa
Knappt varannan svensk föredrar en chattbot framför en människa i vissa situationer. Det visar undersökningen “Svenska folket och AI”.
12 december 2022
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
AI
Ny rapport: Så står sig Sverige i den globala AI-konkurrensen
7 timmar sedan
Premium
samarbetsverktyg
Migrationsverket Zoomar in – lämnar Microsoft 365 för ny plattform
7 timmar sedan
Premium
AI
Red Hat om framtidens AI: ”Den som påstår det är inte professionell”
10 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Genesys i nytt samarbete kring tillförlitliga AI-agenter
11 timmar sedan
krönika
”Mildare vintrar och extremväder innebär nya utmaningar för datacenter”
13 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Westbase.io
Förlänger Sveriges fiberfördel – Ceragon och Westbase.io levererar multigigabit trådlöst
Annons
Sponsrat av
NiCE
AI som glömmer är inte värd att betala för: 5 skäl till varför minne är nyckeln till AI-drivna upplevelser
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024