Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-tv
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Contact Center
Premium
kontaktcenter
Servicenow förvärvar ytterligare ett AI-företag
Ska påskynda företagets utveckling av AI-agenter som stöttar kundserviceavdelningar.
28 januari
Premium
kontaktcenter
Kundservicechefen om framgångsresan: ”Avgörande att ledningen lyssnat på oss”
kontaktcenter
Genom att satsa på de anställdas välmående och en genomtänkt wfm-strategi har Resurs Bank lyckats minska personalomsättningen. Vi har träffat kundservicechefen Pernilla Klarqvist, som också berättar om hur viktigt det är att ha ledningens öron.
22 januari
Premium
AI
Hubspot-grundarens AI-agenter har 250 000 användare
Autonoma agenter kan hjälpa till inom kundservice och försäljning och skapas enkelt med hjälp av en low code-plattform.
22 januari
Premium
kontaktcenter
Kundo: ”Självservice är kundernas nya förstahandsval”
Kundserviceföretaget Kundos årliga undersökning visar att hälften av de svenska företagen tänker införa AI-baserade lösningar under 2025.
21 januari
krönika
Krönika: ”5 anledningar till att AI är ett måste för att förbli konkurrenskraftig”
krönika
Som beslutsfattare inom kundservice har du säkert redan hört att AI är ett måste för att hålla dig relevant. Men vilka är de verkliga anledningarna? I den här krönikan diskuterar Lina Bjelkmar, vd på Indicate me just det.
20 januari
Premium
kontaktcenter
Chattbotexpert inleder samarbete med Genesys
Nu finns Boost.ai:s plattform för konversationell AI tillgänglig i kontaktcenterplattformen Genesys Cloud.
17 januari
branschen
Techtidningen är Sveriges nya tidning för it- och telekomproffs
branschen
Nu byter Telekom idag namn, breddar bevakningsområdet och blir Techtidningen, en oberoende nyhetstjänst som bevakar den svenska it- och telekombranschen och som hjälper läsaren att bli bättre på sitt jobb.
15 januari
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Så ser europeiska kontaktcenterchefer på ai-tekniken
En majoritet av kundservicecheferna ser möjligheter att avlasta medarbeterna och öka deras välmående med hjälp av ai-teknik. Det visar Puzzels undersökning State of contact centers 2025.
13 januari
Premium
chattbotar
Ny chattbot svarar på juridiska frågor
Företaget Ebbot har hjälpt arbetsgivarorganisationen Techsverige att skapa en chattbot som har koll på arbetsrättsliga frågor.
10 januari
Premium
ai
Energibolagets ai-allians ska ge bättre kundupplevelser
Göteborg energi går in i ett partnerskap med AI Sweden.
7 januari
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
kundmötet
De är bäst på kundservice i Sverige
8 timmar sedan
Premium
guide
Guide: Viktigt att tänka på i valet av dator till ditt företag
16 timmar sedan
Premium
Säkerhet
Palo Alto Networks: Här är 5 sätt för att möta cyberhoten
13 februari
Datacenter
Här är Ciscos nya datacenterprodukter
13 februari
Premium
molnet
Guide: Så undviker du onödiga kostnader i molnet
13 februari
Annons
Sponsrat av
Customer First
Inet satsade på en smart plattform för kundservice
Annons
Sponsrat av
Qinshift
Så kan Edge AI hjälpa nätverkshanteringen
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars 2024