Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Kontaktcenter
Premium
kontaktcenter
Deras teknik granskar varje kundmöte: ”AI kommer aldrig kunna ersätta en människa”
kontaktcenter
Vi har pratat med Thomas Strandberg på Feelingstream om hur automatiserad kvalitetsuppföljning förändrar kvalitetsarbetet inom kundservice.
31 mars
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Modern teknik ett måste för att lyckas med kundmötet
kontaktcenter
Företaget Absfront har kartlagt trenderna som formar framtidens kontaktcenter i en färsk rapport. Enligt vd:n Sebastian Merlöv har många aktörer misslyckats med att ta fram en grundläggande kontaktcenterstrategi.
25 mars
Premium
AI
Nu finns Genesys Agent Copilot på svenska
AI-assistenten hjälper medarbetare inom kundservice i realtid och har numera full koll på det svenska språket.
25 mars
Premium
kontaktcenter
7 sätt att använda generativ ai i kontaktcentret
Automatisk uppdatering av kunskapsdatabaser och funktioner för att bygga en digital assistent inom loppet av några minuter. Det är några av de sätt som generativ ai kan användas i kontaktcentret.
21 mars
Kontaktcenter
Här är nya integrationstjänsten från Dstny: ”Kan ge en snabb och personlig kundupplevelse”
Kontaktcenter
Dstny lanserar nu Voipcube på den svenska marknaden.
19 mars
branschen
Snowflake-chefen om AI-utvecklingen: ”Europa tar snabba steg framåt”
branschen
Per Enell, nytillträdd Sverigechef på Snowflake, berättar att företaget växer snabbt och att det är kombinationen av enkelhet och säkerhet som lockar kunder från många olika vertikaler.
19 mars
Premium
AI
Varningen: Bristfälligt skydd gör att bedragare kan klona din röst
Det är alldeles för enkelt att skapa en klon av en röst med hjälp av de verktyg som olika företag tillhandahåller. Nu varnar Consumer Reports för att detta kan utnyttjas av bedragare.
12 mars
krönika
”Kundresan ger insikter – om vi samverkar”
krönika
Jag blir alltid lika förvånad över hur kundresan – ett av de mest kraftfulla verktygen för att utveckla en organisation – används så lite och så sällan på rätt sätt. Det skriver Helén Rigamonti i en krönika.
12 mars
Premium
kontaktcenter
Mitel ska samarbeta med kontaktcenterjätten
Genesys och Mitel ska tillsammans hjälpa företag att vässa sina kundupplevelser och leva upp till regulatoriska krav.
11 mars
Premium
kontaktcenter
Så blev Tietoevry bäst på kundservice i finansbranschen
kontaktcenter
Tietoevry Banking förser ett flertal svenska banker med olika SaaS-lösningar men man erbjuder även outsourcad kundservice. Teamchefen Jenny Grahn berättar om hur man gjorde för att placera sig i topp i Brilliant Awards.
10 mars
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
Premium
AI
Ny SaaS-plattform ska lotsa företagen genom AI Act: “Det är den största faran”
1 timme sedan
karriär
Telenor-profilen går till konkurrent: ”Fokus på att skapa nytta av 5g”
1 timme sedan
Premium
kontaktcenter
Calabrio i ny storsatsning på AI – Ska revolutionera WFM-arbetet
18 timmar sedan
Premium
säkerhet
8 åtgärder som sätter stopp för ransomware
21 timmar sedan
Premium
AI
Så väljer it-cheferna AI-verktyg: ”Kan stärka vår konkurrenskraft på marknaden”
24 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
NiCE
AI som glömmer är inte värd att betala för: 5 skäl till varför minne är nyckeln till AI-drivna upplevelser
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024