Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Sociala medier
Arbetsmiljö
En kvart om dagen till Facebook
En tredjedel använder Facebook minst en kvart per arbetsdag, enligt en undersökning som it-bemanningsföretaget Centric låtit genomföra. Mest Facebook-aktiva är stockholmarna.
11 april 2016
Collaboration
Telenor först med Facebook at Work
Collaboration
[Uppdaterad] Företagsversion av Facebook är visserligen inte publikt lanserad ännu men bland pilotanvändarna finns operatören Telenor som redan fått i princip alla de anställda i Sverige att ansluta sig.
3 mars 2016
Collaboration
Orange släpper socialt nätverk för företag
Franska Orange ger sig in på marknaden för sociala nätverk på företag och i organisationer, med nya satsningen Business Together Sharespace.
3 november 2015
Messaging
Linkedin hakar på messagingtåget
Messaging
Facebook, Twitter, Snapchat, Whatsapp – och nu så släpper även Linkedin en messagingfunktion.
1 september 2015
Appar
Svenska Truecaller får konkurrens
Facebook har lanserat nya appen Hello som blir en direkt konkurrent till Truecaller.
23 april 2015
Kontaktcenter
Mer Facebook i kundtjänsten
Kontaktcenter
Redan idag erbjuder många företag kundservice via Facebook men med konceptet Business on Messenger vill det sociala nätverket lägga beslag på mer av kommunikationen mellan företag och deras kunder.
26 mars 2015
Intranät
Facebook på jobbet – så ska det bli rumsrent
Nu vill Facebook också leta sig in på arbetsplatserna. Företaget har nu aviserat sina planer för Facebook for work, som vill bli det sociala nätverket på jobbet.
16 januari 2015
Affärer
Telia i storaffär med Köpenhamns kommun
Köpenhamns kommuns kontaktcenter får en ny plattform i Telias Callguide till höst. Både den svenska och danska organisationen har jobbat för att få affären i hamn.
21 augusti 2014
Kontaktcenter
Servit öppnar kanal till Facebook
Kontaktcenterltjänsten Ehelpdesk från Servit är på väg att uppdaterats och bland nyheterna finns möjligheten att hantera ärenden och förfrågningar via Facebook.
16 maj 2014
UC
Cisco skrotar sitt sociala nätverk
Satsningen på en social plattform för företag gick inte Ciscos väg, bara några år efter lanseringen har de bestämt sig för att skrota Webex Social. Istället slår sig Cisco ihop med en annan aktör på området.
2 maj 2014
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
Branschen
Svenska deep tech-startupen vill forma framtidens hårdvaruutveckling
1 timme sedan
Premium
AI
Undersökning: Därför misslyckas de flesta satsningar på agentisk AI
5 timmar sedan
branschen
Connect25 samlade branschens röster och idéer
7 timmar sedan
Premium
5G
Svenska 5g-bolaget växer i Storbritannien
27 oktober
Premium
kontaktcenter
Cisco och Salesforce bygger vidare på kontaktcentersamarbetet
27 oktober
Annons
Sponsrat av
Customer First
Så får ni ut full effekt av AI inom kundtjänst
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024