Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Chattbotar
Premium
kontaktcenter
Puzzel: här är kontaktcentertrenderna du måste ha koll på
kontaktcenter
Norska Puzzel har frågat 750 europeiska kontaktcenterchefer vilka utmaningar och områden som formar framtiden för deras verksamheter.
5 februari 2024
kontaktcenter
De viktigaste artiklarna om chattbotar från 2023
kontaktcenter
Vi har samlat årets viktigaste läsning om chattbotar och hur de påverkar kundmötet.
17 december 2023
Premium
kontaktcenter
Google utlovar översättning i realtid
Kontaktcenteragenter ska kunna konversera med kunder – även på språk de inte själva behärskar.
11 december 2023
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Så vill kommunerna utveckla sina kontaktcenter
kontaktcenter
För tredje året i rad har Millwater kartlagt verksamheten hos kommunala kontaktcenter. I år svarade 96 kommuner på frågor om bland annat hur man använder ai och vilka de största utmaningarna är.
6 december 2023
Premium
kontaktcenter
Därför ska 1177-chattboten granskas
Funktionen för att prioritera patienter med allvarliga symptom har uppvisat brister – nu inleder Läkemedelsverket tillsyn av chattboten som 1177 använder sig av.
13 oktober 2023
Premium
kontaktcenter
Kicks ai-sökmotor ska guida kunderna rätt
Smart sökmotor ska lyfta skönhetsexpertens digitala kundmöten med hjälp av teknik från OpenAI.
11 oktober 2023
kontaktcenter
Cx-experten: ”Kundcentrering börjar i företagsledningen”
kontaktcenter
Enkelhet och personalisering – det är två av de viktigaste trenderna för kundmötet enligt cx-experten Linda Öhling, som också vill få företagsledningen att tänka mer kundcentrerat.
20 september 2023
chattbotar
Svensk chattbot förstärks med generativ ai
chattbotar
Hello Ebbots kunder kan nu bygga en ny chattbot inom loppet av några minuter – och den tränas endast upp med hjälp av företagets egna data.
7 september 2023
kontaktcenter
Dstny bygger vidare på Connect Me-plattformen
Stöd för fler kanaler och chattbotar som kan arbeta sida vid sida med mänskliga kundservicemedarbetare. Det är några av nyheterna i Dstnys molnbaserade plattform Connect Me.
8 maj 2023
Premium
kontaktcenter
Många företagsledningar saknar kunskap om kundmötet
kontaktcenter
Företagets ledningsgrupp anser att kundservice är viktigt, men saknar i många fall detaljerad kunskap om vad som sker i kundmötet. Det visar en stor kundserviceundersökning som Tele2 har genomfört.
15 mars 2023
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
AI
Ny rapport: Så står sig Sverige i den globala AI-konkurrensen
5 timmar sedan
Premium
samarbetsverktyg
Migrationsverket Zoomar in – lämnar Microsoft 365 för ny plattform
5 timmar sedan
Premium
AI
Red Hat om framtidens AI: ”Den som påstår det är inte professionell”
8 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Genesys i nytt samarbete kring tillförlitliga AI-agenter
9 timmar sedan
krönika
”Mildare vintrar och extremväder innebär nya utmaningar för datacenter”
11 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024