Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Contact Center
Premium
kontaktcenter
Zoom och Oracle i rekordstort kontaktcentersamarbete
15 000 kundservicemedarbetare i Oracles globala organisation kommer att migreras till Zooms kontaktcenterplattform när de båda företagen fördjupar sitt samarbete.
15 oktober
Premium
kontaktcenter
Bankerna tappar i kundnöjdhet: ”Möt kunden i rätt kanal med relevanta råd”
kontaktcenter
Kundnöjdheten i den svenska banksektorn faller efter fjolårets uppgång. I Svenskt Kvalitetsindex bankmätning ger man ett tydligt fokus: agera proaktivt och möt kunden i rätt kanal, vid rätt tid och med relevanta råd.
14 oktober
Premium
AI
Servicenow släpper AI Experience: ”Ett nytt gränssnitt för företags-AI”
Servicenow tar nästa steg i sin AI-strategi med lanseringen av AI Experience, ett gränssnitt som sätter AI i centrum av arbetsflödet. Målet är att göra AI till det naturliga sättet att interagera med företagets system oavsett om det handlar om IT, HR, kundservice eller försäljning.
13 oktober
Premium
kontaktcenter
Fonus-chefen om knepen bakom höga kundnöjdheten
Fonus är landets största begravningsentreprenör med byråer utspridda över hela Sverige och nästan 1000 anställda. Vi reder ut hur de säkrar kundfokuset i hela organisationen – en begravning i taget.
11 oktober
Premium
branschen
Connectel landar affär på västkusten
Halmstads Fastighets AB väljer Connectels kontaktcenterplattform med förhoppning om att AI-tekniken ska leda till säker effektivisering av verksamheten.
10 oktober
kontaktcenter
Calabrio i ny storsatsning på AI – Ska revolutionera WFM-arbetet
kontaktcenter
Calabrio tar nästa stora steg inom workforce management. Med lanseringen av Workforce Intelligence vill företaget ge kontaktcenter en helt ny nivå av proaktivitet och realtidsstyrning där generativ AI blir både kollega och coach.
7 oktober
Premium
kontaktcenter
Mobiloperatörerna tappar i kundnöjdhet under 2025
Resultatet som presenteras i 2025 års rapport från SKI, Svenskt kvalitetsindex, visar att kunderna är mindre nöjda än för ett år sedan – och att privat- och företagskunder föredrar olika operatörer.
6 oktober
krönika
”Feedback – AI eller människa, vad föredrar du?”
krönika
Forskning visar att vi hellre vill ha feedback från människor än från AI – jag håller inte med, argumenterar Lina Bjelkmar på Indicate me i denna krönika.
6 oktober
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Så utvecklas kommunernas kontaktcenter
Millwaters årliga kartläggning av kommunala kontaktcenter visar att uppdraget fortsätter att breddas samtidigt som digitaliseringen har förändrat verksamheten i grunden.
3 oktober
kontaktcenter
Här är de viktigaste kpi:erna för kundmötet 2025: ”Många vill mäta empati”
kontaktcenter
Empati, engagemang och tydlighet är några av de viktigaste måtten för kundservice idag enligt experterna på Brilliant Future, som också tipsar om hur kpi:er kan användas för att driva verklig förändring.
1 oktober
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
Premium
5 tips i budgettider – så förvandlar du it till en vinstmaskin
3 timmar sedan
AI
Svenska arbetsgivare växlar upp AI-rekryteringen – här är de mest eftertraktade rollerna
5 timmar sedan
IT
IT-misstag raderade digitalt arkiv – 25 års arbete måste göras om
5 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
8 trender som formar framtidens kundkommunikation
8 timmar sedan
Premium
säkerhet
Säkerhetsexperten: “Så begränsar du skadorna av cyberattacker”
11 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Outpost24
När är ett penetrationstest inte ett penetrationstest?
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
13 november
AI
Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen – och vad bör svenska IT-ledare fokusera på?
12 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 1/3)
6 november
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni