Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Kundservice
Premium
kontaktcenter
97 procent av företagen vill använda AI i kundkommunikationen
En ny undersökning från Sinch visar att i princip alla företag kommer att använda AI i sin kommunikation med kunderna redan i år.
23 juni
Premium
kontaktcenter
”Kundservice måste vara delaktig om man vill lyckas med AI-projektet”
kontaktcenter
Många företag vet inte varför deras kunder hör av sig och hur de ska ta reda på det. Men det finns verktyg för att vända reaktiv support till datadrivet affärsarbete. ”Kundtjänsten sitter redan på svaren – de behöver bara hjälp att kvantifiera dem”, säger Niklas Cumzelius på Labelf.
18 juni
krönika
”När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare”
krönika
Hur skapar vi rätt värde, där tekniken gör jobbet – men människan ger det mening? Det funderar Lina Bjelkmar, VD på Indicate me, över i denna krönika om balansgången mellan AI:s framfart och den mänskliga närvarons ökade betydelse.
16 juni
Premium
kontaktcenter
Här är kommunerna som erbjuder bäst medborgarservice
Sveriges kommuner fortsätter att förbättra bemötande och enkelheten i kontakten med medborgarna. Det visar årets mätning av Brilliant Future och SKR.
16 juni
AI
Nu kan du prata med en AI-klon av Klarnas vd
Betaljätten lanserar telefonnummer som leder till en röstbot med vd:n Sebastian Siemiatkowskis röst. Techtidningen har så klart provringt numret.
13 juni
AI
De blir ny AI-partner till Åhléns: ”Vi ser stor potential”
Åhléns har som många andra stora företag valt att satsa på AI. De har nu valt Ebbot som ny partner på den resan.
12 juni
Premium
kontaktcenter
Gartner: Här är CCaaS-plattformarna med nöjdast kunder
Cisco och Genesys hamnar i topp när användarna själva betygsätter sina molnbaserade kontaktcenterplattformar.
11 juni
Premium
kontaktcenter
Han ledde H&M:s wfm-transformation: ”Vi skapade en global organisation”
kontaktcenter
När pandemin slog till för fem år sedan ökade trycket rejält på H&M:s kundserviceorganisation. Carl-Magnus Rödin tog klädjätten genom omställningen med hjälp av en ny wfm-strategi och Calabrios digitala plattform.
11 juni
kontaktcenter
Därför satsar Nordea på kundservice för seniorer
Seniorlinjen har ett särskilt telefonnummer som endast personer som är 67 år eller äldre är välkomna att ringa.
10 juni
Premium
kontaktcenter
Så kan AI-agenter användas i ditt kontaktcenter
En AI-receptionist som samlar in viktig information om ett kundärende eller en automatiserad agent som upptäcker bedrägeriförsök – det är några av användningsområdena för AI-agenter i ditt kontaktcenter.
9 juni
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
kontaktcenter
Calabrio i ny storsatsning på AI – Ska revolutionera WFM-arbetet
10 timmar sedan
Premium
säkerhet
8 åtgärder som sätter stopp för ransomware
13 timmar sedan
Premium
AI
Så väljer it-cheferna AI-verktyg: ”Kan stärka vår konkurrenskraft på marknaden”
16 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Mobiloperatörerna tappar i kundnöjdhet under 2025
6 oktober
krönika
”Feedback – AI eller människa, vad föredrar du?”
6 oktober
Annons
Sponsrat av
Voxo
Tre steg som lyfter din coachning!
Annons
Sponsrat av
Moory
Så kan digitalisering och smart teknik förändra båtlivet – med Moory i spetsen
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024